ייעוץ זוגי בירושלים

טיפול בזוגיות בירושלים ייעוץ זוגי בירושלים – טיפול זוגי בירושלים

מטרתו העיקרית של טיפול זוגי או אם מתגוררים בבירת מדינתנו – ייעוץ זוגי בירושלים –  במקרים של זוגיות במשבר, היא לגלות היכן היכו שורש הקונפליקטים בין בני הזוג (בזמן), ומהו טבעם של עימותים אלה. פעמים רבות, במסגרתו ייעוץ זוגי בירושלים נוכחים שני בני הזוג לגלות את השוני בגישתם אל סיפוק הצרכים הזוגיים ושל כל אחד מהם בנפרד. השוני בגישות, ולעתים קרובות – גם חוסר הבנה או הכרה בצרכים של הצד השני, מביא לידי הצטברות כעסים רבים, אשר גורר בעקבותיו פיצוץ בלתי נמנע. זיהוי הצרכים הנפשיים במהלך הפגישות עם בני הזוג, אם בטיפול זוגי במרכז או ייעוץ זוגי בירושלים, הינו אחת מנקודות המפנה המשמעותיות ואולי בין החשובות ביותר להצלחתה של המערכת הזוגית.
הגורם המעכב, לרוב, טמון במבוכה שחשים בני הזוג, כי הגיעו למצב, בו אינם יכולים לפתור לבדם את הבעיות ביניהם. עזרה מקצועית מאת טובי המומחים בתחום ייעוץ זוגי בירושלים במהלך פגישה ראשונה יכולה לפזר את הערפל ואת חוסר הוודאות.

ייעוץ זוגי בירושלים או בסביבתה, דוגמת הקליניקה במעלה אדומים יכולה להוות מענה למתגוררים בשכונות הצפוניות של ירושלים. במקרים מסוימים, אנו חוששים לפנות לקבלת ייעוץ זוגי בירושלים, ולו מפאת המאמץ הנפשי הגלום בטיפול הזוגי. חשיפת האמת ואמירתה בקול רם עלולה לשים קץ למצב הנוח, כביכול, שחיו בו בני הזוג עד כה, כי הרי רבים מאיתנו מתרגלים אף למצבים בלתי אפשריים, שהופכים את חיינו לבלתי נסבלים. עם זאת, אחד מבני הזוג, לרוב, “מתעורר” מהתרדמה וקורא לעזרה. המתח בין בני הזוג הולך ומתגבר, ואחד מהצדדים מחליט לעשות צעד אמיץ ולחפש ייעוץ זוגי בירושלים.

ייעוץ זוגי בירושלים לפעמים מתחיל בפגישות עם בן זוג אחד, כאשר בהמשך מצטרף לתהליך טיפול זוגי בירושלים הצד השני. קורה הרבה שדווקא הגברים מהססים בתחילה, אך די מהר נוכחים לדעת, כי הצעד הנכון הוא לקחת חלק פעיל בתהליך ייעוץ זוגי בירושלים, כמובן – אם אתם מתגוררים בסביבה. לא מעטים אף מקרים, בהם מבקשים ייעוץ זוגי בירושלים המתגוררים במרכז הארץ. המרחק אינו רב, ואלו מהמרכז מבקשים “להתאוורר” ולהגיע למקומות שאינם בקרבתם המיידית.

כך, ייעוץ זוגי בירושלים הופך לנחלת ציבור רחב – דתיים, חילוניים, עם ילדים, ללא ילדים, פרודים, ולעתים גם כאלה שהתגרשו וכעבור תקופת זמן מסוימת מחליטים לשוב ולהתחבר מחדש. לצורך זה מאתרים בני הזוג ייעוץ זוגי בירושלים לקבלת עזרה במטרה ללמוד את לקחי העבר, לתמוך זה בזו, וזו בזה, כדי לשוב לחיות ביחד.

כאשר אחד מבני הזוג איננו מצליח באיתורם של צרכי הצד, עשוי הוא לחוש תחושה של תסכול וחוסר סיפוק. במקרים רבים צורך של בן זוג אחד, איננו חופף את צרכיו של בן הזוג השני. פנייה מהירה אל ייעוץ זוגי בירושלים תעלים את הלא נודע, וייחשפו מוקדי הבעיות הרבות כבר במהלך הפגישה הראשונה.

ייעוץ זוגי בירושלים – שיטת הטיפול או הייעוץ

תהליך של ייעוץ זוגי בירושלים מורכב מעשר עד עשרים פגישות – זוגיות ואישיות עם כל אחד מבני הזוג. לרוב, מתחילים מפגישה אישית עם בן הזוג, ולאחר מכן – עם בת הזוג, או להיפך. רק אז נקבעת פגישתם הזוגית, שבה יבואו לידי ביטוי הצרכים המשותפים והאישיים. ארכה של פגישת ייעוץ זוגי בירושלים עומדת על שעה אחת, אך לרוב – הפגישות מתארכות בגלל עומס הבעיות שנצטברו במהלך הזמן. קורה שאין צורך בכל-כך הרבה פגישות, ומחליטים על תהליך של ייעוץ בירושלים מקוצר – מספר פגישות בודדות בלבד.

לקבלת ייעוץ זוגי בירושלים, עליכם להתקשר למספר הטלפון: 054-223.25.25
מנחם יוספי – יועץ זוגי ומיני מוסמך, מגשר (באישור משרד המשפטים).